אמנת שירות

 

  • סמארטדרייב מעוניינת לתת לכם שירות מיטבי, ועל כן נודה לכם אם תתנו לנו פידבק במהלך ובתום תקופת הלימוד שלכם אצלנו, על מנת שנוכל להשתפר. 

 

  • אם במהלך הלימוד בסמארטדרייב נתקלתם בבעיה כלשהי, תמיד ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות או למנהלת המרכז שבו אתם לומדים, ואפילו למנכ"ל החברה, שעוקב באופן אישי אחר כל פניה ופניה.

 

  • אם פניתם אלינו במקרה שיש בעיה כלשהי, ובכל זאת לא קיבלתם מענה שהשביע את רצונכם, אל דאגה. תמיד ניתן לעצור ולבטל את המשך השירות.

 

  • מדיניות הביטולים שלנו היא פשוטה - כל תלמיד יכול לעצור את לימודיו ולבטל את המשך הלימוד אצלנו בכל שלב, ואף לקבל בחזרה את הכסף ששילם עבור שירותים שעדיין לא ניתנו לו בפועל. החזר כספי ניתן עד שנה מיום הרישום. 

 

  • במקרה והתשלום הכולל ששילם התלמיד לסמארטדרייב כלל הנחה בגין רכישת חבילה, והתלמיד בחר לבטל לפני סיום החבילה, נחשב את הסכום לתשלום בפועל על פי מחירון החברה ללא הנחת החבילה, ובהתאמה נחזיר לתלמיד את יתרת כספו ששולם מראש.

 

  • בכל שאלה או תלונה ניתן לפנות אלינו בטלפון ל 03-6006054 או 8852* או באימייל :  info@smartdrive.co.il  או באמצעות טופס צור קשר.