אמנת שירות

 

  • סמארטדרייב מעוניינת לתת לכם שירות מיטבי, ועל כן נודה לכם אם תתנו לנו פידבק במהלך ובתום תקופת הלימוד שלכם אצלנו, על מנת שנוכל להשתפר. 

 

  • אם במהלך הלימוד בסמארטדרייב נתקלתם בבעיה כלשהי, תמיד ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות בטל 052-22-474-22.

 

  • אם פניתם אלינו במקרה שיש בעיה כלשהי, ובכל זאת לא קיבלתם מענה שהשביע את רצונכם, תמיד לעצור ולבטל את המשך השירות בכפוף למדיניות הביטולים וההחזרים המפורטת להלן.

 

  • מדיניות הביטולים לגבי שיעורי נהיגה - כל תלמיד יכול לעצור את שיעורי הנהיגה בכביש, ולקבל בחזרה את הכסף ששילם עבור שיעורים שעדיין לא ניתנו לו בפועל, במשך התקופה של שלושת החודשים הראשונים מיום הרישום ("תקופת הלימוד העיקרית").  לאחר תקופת הלימוד העיקרית לא ניתן לקבל זיכוי כספי, אולם ניתן להעביר את יתרת הזכות הכספית של התלמיד ללקוח אחר שתפנו אלינו במשך עד שנתיים מיום הרישום.

 

 

  • מדיניות הביטולים לגבי קורס תיאוריה ואימוני הסימולטור: מדיניות הביטול היא עד שיעור ראשון או שבועיים מהרישום - המוקדם מביניהם. לאחר מכן אין אפשרות לבטל ולקבל זיכוי. קורס התיאוריה אישי ואינו ניתן להעברה. הרישום לקורס תיאוריה לתלמידים שנרשמו עד 31.12.2019 מקנה את הזכות ללמוד "עד ההצלחה" לתקופה של עד חצי שנה מיום הרישום. תלמידים שנרשמו החל מ 1.1.2020 לקורס תיאוריה זכאים ל- 2 מחזורי לימוד רצופים (קורס + קורס חוזר).

 

  • במקרה והתשלום הכולל ששילם התלמיד לסמארטדרייב כלל הנחה בגין רכישת חבילה (למשל קורס תיאוריה + שיעורי נהיגה, או חבילת סימולטור + שיעורי נהיגה, או חבילה הכוללת גם חבילת סימולטור+ קורס תיאוריה+ שיעורי נהיגה), והתלמיד בחר לבטל לפני סיום החבילה, נחשב את הסכום לתשלום בפועל על פי מחירון החברה ללא הנחת החבילה, ובהתאמה נחזיר לתלמיד את יתרת כספו ששולם מראש או נעמיד לרשותו זיכוי לניצול עתידי / להעברה בהתאם למדיניות הביטולים שצוינה לעיל.

 

  • בכל שאלה או תלונה ניתן לפנות אלינו בטלפון ל 052-22-474-22 או באימייל :  info@smartdrive.co.il  או באמצעות טופס צור קשר.