אמנת שירות

 

  • סמארטדרייב מעוניינת לתת לכם שירות מיטבי, ועל כן נודה לכם אם תתנו לנו פידבק במהלך ובתום תקופת הלימוד שלכם אצלנו, על מנת שנוכל להשתפר. 

 

  • אם במהלך הלימוד בסמארטדרייב נתקלתם בבעיה כלשהי, תמיד ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות או למנהלת הסניף.

 

  • אם פניתם אלינו במקרה שיש בעיה כלשהי, ובכל זאת לא קיבלתם מענה שהשביע את רצונכם, תמיד ניתן לעצור ולבטל את המשך השירות.

 

  • מדיניות הביטולים שלנו היא פשוטה - כל תלמיד יכול לעצור את שיעורי הנהיגה בכל שלב, ואף לקבל בחזרה את הכסף ששילם עבור שיעורים שעדיין לא ניתנו לו בפועל. החזר כספי ניתן עד שלושה חודשים מיום הרישום.  לאחר מכן ניתן להעביר את יתרת הזכות של התלמיד ללקוח אחר שתפנו אלינו במשך עד שנתיים מיום הרישום. לגבי קורס תיאוריה ואימוני הסימולטור, מדיניות הביטול היא עד שיעור ראשון או שבועיים מהרישום - המוקדם מביניהם. לאחר מכן אין אפשרות לבטל ולקבל זיכוי. קורס התיאוריה אישי ואינו ניתן להעברה.

 

  • במקרה והתשלום הכולל ששילם התלמיד לסמארטדרייב כלל הנחה בגין רכישת חבילה, והתלמיד בחר לבטל לפני סיום החבילה, נחשב את הסכום לתשלום בפועל על פי מחירון החברה ללא הנחת החבילה, ובהתאמה נחזיר לתלמיד את יתרת כספו ששולם מראש או נעמיד לרשותו זיכוי בהתאם למדיניות הביטולים שצוינה לעיל.

 

  • בכל שאלה או תלונה ניתן לפנות אלינו בטלפון ל 03-6006054 או 8852* או באימייל :  info@smartdrive.co.il  או באמצעות טופס צור קשר.