אמנת שירות

 

  • סמארטדרייב מעוניינת לתת לכם שירות מיטבי, ועל כן נודה לכם אם תתנו לנו פידבק במהלך ובתום תקופת הלימוד שלכם אצלנו, על מנת שנוכל להשתפר. 

 

  • אם במהלך הלימוד בסמארטדרייב נתקלתם בבעיה כלשהי, תמיד ניתן לפנות למחלקת שירות הלקוחות בטל 052-22-474-22.

 

  • אם פניתם אלינו במקרה שיש בעיה כלשהי, ובכל זאת לא קיבלתם מענה שהשביע את רצונכם, תמיד לעצור ולבטל את המשך השירות בכפוף למדיניות הביטולים וההחזרים המפורטת להלן.

 

  • מדיניות הביטולים לגבי שיעורי נהיגה - כל תלמיד יכול לעצור את שיעורי הנהיגה בכביש, ולקבל בחזרה את הכסף ששילם עבור שיעורים שעדיין לא ניתנו לו בפועל, במשך התקופה של שלושת החודשים הראשונים מיום הרישום ("תקופת הלימוד העיקרית").  לאחר תקופת הלימוד העיקרית לא ניתן לקבל זיכוי כספי, אולם ניתן להעביר את יתרת הזכות הכספית של התלמיד ללקוח אחר שתפנו אלינו במשך עד שנה מיום הרישום.

 

  • מדיניות הביטולים לגבי קורס תיאוריה ואימוני הסימולטור: מדיניות הביטול היא עד לפני שיעור ראשון או שבועיים מהרישום - המוקדם מביניהם. לאחר מכן אין אפשרות לבטל ולקבל זיכוי. קורס התיאוריה אישי ואינו ניתן להעברה. הרישום לקורס תיאוריה מקנה את הזכות ללמוד להיכנס לשני מחזורי לימוד רצופים של 4 שיעורים כל אחד (קורס + קורס חוזר) בטווח של 3 חודשים מהרישום.

 

  • במקרה והתשלום הכולל ששילם התלמיד לסמארטדרייב כלל הנחה בגין רכישת חבילה (למשל קורס תיאוריה + שיעורי נהיגה, או חבילת סימולטור + שיעורי נהיגה, או חבילה מלאה הכוללת חבילת סימולטור+ קורס תיאוריה+ שיעורי נהיגה), והתלמיד בחר לבטל לפני סיום החבילה בטווח הזמן שניתן לקבל זיכוי, נחשב את הסכום לתשלום בפועל על פי מחירון החברה לכל אחד מהשירותים שניתנו ללא הנחת החבילה, ובהתאמה נחזיר לתלמיד את יתרת כספו ששולם מראש ולא נוצל או נעמיד לרשותו זיכוי לניצול עתידי / להעברה בהתאם למדיניות הביטולים שצוינה לעיל.

 

  • בכל שאלה או תלונה ניתן לפנות אלינו בטלפון ל 052-22-474-22 או באימייל :  info@smartdrive.co.il  או באמצעות טופס צור קשר.